Nye systemer kan skape nye problemstillinger og kreve litt omstilling. Derfor har vi en enkel guide som viser hvordan løsningen fungerer.
Registrering av ny bruker
Første gang du booker en avtale blir du bedt om å oppgi navn, epost og telefon. Denne informasjonen blir brukt til å identifisere deg når du booker tid med en av våre saksbehandlere.
Få avtalepåminnelse på epost & SMS
Telefonnummeret du oppgir når du booker en avtale brukes til å sende deg en påminnelse på SMS ett døgn i forkant av avtalen din.
Enkelt å melde avbud hvis du ikke rekker avtalen
Avtalebekreftelsen og påminnelsen mottatt på SMS og epost inneholder en link som enkelt lar deg melde avbud. Vi setter stor pris på at du gir oss beskjed hvis du ikke rekker avtalen din.
Logg inn og se når og hvem du har kontaktet tidligere
Du kan logge inn og se historikk, tidligere korrespondanse og status på dine henvendelser. Du kan gjøre dette ved å benytte den hvite knappen "Logg inn bruker" nederst på nettsiden eller ved å
klikke her.
Se når saksbehandlere er ledig i deres kalender
Har du en fast saksbehandler du ønsker å snakke med kan du nå sjekke vedkommendes kalender og foreslå et avtaletidspunkt. Saksbehandler mottar da en epost og oppfordres til å besvare / bekrefte avtalen snarest. Digitalt servicetorg fungerer like godt på mobil som på nettbrett og PC. Vi håper du vil benytte oss aktivt og melde fra om du har tilbakemeldinger.
Trenger du hjelp til å finne ut hvordan du bruker tjenesten?
Har du spørsmål vedrørende bruken av Digitalt Servicetorg kan du ringe Elise på tlf: 909 13 510,
sende epost til administrator eller starte en videokonferanse med knappene under.