Slik bruker du innboks
- By Step2web As
- •
- 04 Jun, 2017
- •
Innboksen din er der alle dine møteforespørsler, kontaktforespørsler, utbetalinger og delte dokumenter skal rutes til. Herfra kan du svare på innkommende forespørsler, opprette nye klientvendte forespørsler eller klientoppføringer m.m.
Alle forespørsler og varsler sendes også til din registrerte epostadresse, så du kan velge å bruke den i stedet.
Alle forespørsler og varsler sendes også til din registrerte epostadresse, så du kan velge å bruke den i stedet.

Innboksen inneholder fire mapper som hjelper deg å organisere forespørslene dine:
Hovedinnboks:
Inneholder alle forespørsler som ikke er merket for oppfølging, arkivering, tilordnet eller slettet.
Krev oppmerksomhet: Inneholder alle forespørsler som ennå ikke er besvart.
Oppfølging: Inneholder alle forespørsler som er merket for oppfølging.
Arkivert: Inneholder alle arkiverte forespørsler.
Slettet: Inneholder alle slettede forespørsler.
Vær oppmerksom på at hvis du velger "Slett for alltid" når et element er i slettet mappe, blir det virkelig borte for alltid.
Krev oppmerksomhet: Inneholder alle forespørsler som ennå ikke er besvart.
Oppfølging: Inneholder alle forespørsler som er merket for oppfølging.
Arkivert: Inneholder alle arkiverte forespørsler.
Slettet: Inneholder alle slettede forespørsler.
Vær oppmerksom på at hvis du velger "Slett for alltid" når et element er i slettet mappe, blir det virkelig borte for alltid.
Innboksen har en "Ny" knapp som lar deg opprette følgende:
- Ny kunde
- Ny melding
- Ny avtale
- Ny faktura (deaktivert)
- Nytt dokument

Opprett nye kunder:

Send meldinger til kunder:

Send nye møteforespørsler:

Slett, arkiver, deleger og mer
Når du har valgt en forespørsel med avkrysningsboks eller den ovennevnte valgknappen, vises flere alternativer:
- Arkiv: Flytter en forespørsel til Arkivert mappe.
- Slett:
Flytter en forespørsel til den slettede mappen.
OBS: Vær oppmerksom på at hvis du sletter alle forespørsler tilknyttet en klient, vil den også slette sitt overordnede klientkort. Benytt heller "arkiver" knappen som lar deg beholde historikken i arkivet. - Merk som lest: Markerer forespørselen som lest.
- Merk som ulest: Markerer forespørselen som ulest.
- Merk som spam: Merker forespørselen som spam og fjerner den fra innboksen din.
- Tilordne/delegere:
Lar deg delegere forespørselen til en annen medarbeider.
- Se alle personaldata: Tillater administratorer og koordinatorer i kommunen å:
1) vise kun sine egne kunder og forespørsler
2) eller visekunder og forespørslerfra hele organisasjonen

Meldinger som er slettet vil gi en annen meny når du markerer de:
