Blog Post

Slik bruker du innboks

  • By Step2web As
  • 04 Jun, 2017
Innboksen din er der alle dine møteforespørsler, kontaktforespørsler, utbetalinger og delte dokumenter skal rutes til. Herfra kan du svare på innkommende forespørsler, opprette nye klientvendte forespørsler eller klientoppføringer m.m. 

Alle forespørsler og varsler sendes også til din registrerte epostadresse, så du kan velge å bruke den i stedet.

Innboksen inneholder fire mapper som hjelper deg å organisere forespørslene dine:

Hovedinnboks: Inneholder alle forespørsler som ikke er merket for oppfølging, arkivering, tilordnet eller slettet.

Krev oppmerksomhet: Inneholder alle forespørsler som ennå ikke er besvart.

Oppfølging: Inneholder alle forespørsler som er merket for oppfølging.

Arkivert: Inneholder alle arkiverte forespørsler.

Slettet: Inneholder alle slettede forespørsler.

Vær oppmerksom på at hvis du velger "Slett for alltid" når et element er i slettet mappe, blir det virkelig borte for alltid.

Innboksen har en "Ny" knapp som lar deg opprette følgende:

  • Ny kunde
  • Ny melding
  • Ny avtale
  • Ny faktura (deaktivert)
  • Nytt dokument

Opprett nye kunder:

Send meldinger til kunder:

Send nye møteforespørsler:

Slett, arkiver, deleger og mer

Når du har valgt en forespørsel med avkrysningsboks eller den ovennevnte valgknappen, vises flere alternativer:

  • Arkiv: Flytter en forespørsel til Arkivert mappe.
  • Slett: Flytter en forespørsel til den slettede mappen.
    OBS: Vær oppmerksom på at hvis du sletter alle forespørsler tilknyttet en klient, vil den også slette sitt overordnede klientkort. Benytt heller "arkiver" knappen som lar deg beholde historikken i arkivet.
  • Merk som lest: Markerer forespørselen som lest.
  • Merk som ulest: Markerer forespørselen som ulest.
  • Merk som spam: Merker forespørselen som spam og fjerner den fra innboksen din.
  • Tilordne/delegere: Lar deg delegere forespørselen til en annen medarbeider. 
  • Se alle personaldata: Tillater administratorer og koordinatorer i kommunen å:
    1) vise kun sine egne kunder og forespørsler
    2) eller visekunder og forespørslerfra hele organisasjonen

Meldinger som er slettet vil gi en annen meny når du markerer de:

By Step2web As 04 Jun, 2017
Lær de viktigste funksjonene som setter deg i stand til å bruke systemet.
By Step2web As 04 Jun, 2017
Slik endrer du passord og brukernavn på kontoen din.
By Step2web As 03 Jun, 2017
Slik definerer du når det skal sendes ut e-post varsler og hvordan du lager e-post maler.
By Step2web As 03 Jun, 2017
Sett opp SMS-varsler for nye avtaler.
By Step2web As 03 Jun, 2017
Du kan delegere klienter, forespørsler og avtaler til  dine medarbeiderne.
By Step2web As 02 Jun, 2017
Legg en link til din personlige kalender i e-post signaturen din slik at kundene dine enkelt kan sende møteforespørsler.
By Step2web As 02 Jun, 2017
Vi tilbyr dokumentdeling slik at du og dine kunder kan sende nødvendige dokumenter til hverandre. Størrelsesgrensen for et enkelt dokument er 100 MB.
By Step2web As 01 Jun, 2017
Kalender- og planleggingsalternativene ble utformet for å hjelpe deg med å administrere tiden din og planleggr mer effektivt.
Share by: